Μια γρήγορη απόδραση στην Βουλγαρία !

Το σίγουρο είναι ότι θα ήθελα με ένα μαγικό τρόπο να ταξιδέψω σαν αστραπή σε όλα τα μέρη του κόσμου. Ακόμα πιο σίγουρο όμως είναι ότι θα ήθελα να ξανά ταξιδέψω σε αυτή την ήρεμη και πανέμορφη πόλη, την Σόφια! Η όμορφη πρωτεύουσα της Βουλγαρίας αποτελεί ιδανικό προορισμό για μια γρήγορη απόδραση ενός Σαββατοκυρίακου!

Μαζί με τρεις φίλες μου αποφασίσαμε να ξεφύγουμε από τους ρυθμούς της καθημερινότητας και να κάνουμε μια μικρή απόδραση στην Σόφια! Μιας και βρήκαμε πολύ φθηνά εισιτήρια με απευθείας πτήση από την Κύπρο στην Σόφια, αδράξαμε αμέσως την ευκαιρία να την επισκεφθούμε!

1η μέρα…

Φτάνοντας λοιπόν, Παρασκευή βράδυ, το πρώτο πράγμα που κάναμε, αφότου τακτοποιηθήκαμε στο ξενοδοχείο, ήταν να απολαύσουμε μια βραδινή βόλτα στα στενά δρομάκια της πόλης. Στο κέντρο της πόλης το πρώτο αξιοθέατο που θα συναντήσει κανείς είναι τον Καθεδρικό ναό του Αλέξανδρου Νιέφσκι. Ο συγκριμένος ναός αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα μνημεία της πόλης και είναι πραγματικά εντυπωσιακός!

Δείτε ομορφιά!!

2η μέρα…

Ξυπνώντας σε ένα φθινοπωρινό σκηνικό το μόνο πράγμα που αναζητά κανείς  είναι ένα καλό πρωινό και ζεστό καφέ! Δίπλα από το ξενοδοχείο μας, το οποίο βρισκόταν στην καρδιά της πόλης, υπήρχε μια μικρή καφετερία από όπου απολαύσαμε   ζεστό καφέ και  καταπληκτικά κρουασάν σοκολάτας, τα οποία προτείνω ανεπιφύλακτα. Έχοντας πάρει τις γεύσεις αυτού του θεσπέσιου πρωινού και γεμάτες πια ενέργεια, αρχίσαμε τις βόλτες! Κάθε δρόμος και κάθε στενό αυτής της πόλης ήταν βγαλμένα από παραμύθι!  Να σημειώσω πως όλοι οι δρόμοι οδηγούσαν στον  Καθεδρικό ναό του Αλέξανδρου Νιέφσκι, ο οποίος όπως προαναφέραμε είναι το σημείο αναφοράς της πόλης.

Όντας λίγο διαβασμένοι, κατευθυνθήκαμε προς το εστιατόριο “Made in Blue” για ένα μεσημεριανό υψηλών διαγραφών!! Το κτήριο ήταν μοναδικό και η διακόσμηση του θύμιζε την ταινία η Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων!!

Τελειώνοντας το  φαγητό, το πρόγραμμα μας περιλάμβανε βόλτα με τα τελεφερίκ, από την μια πλευρά του βουνού Vitosha Mountain στην άλλη. Η βόλτα με τα τελεφερίκ διήρκησε περίπου μια ώρα!  Η θέα ήταν απλά μαγική!!Φτάνοντας στο βουνό Vitosha απολαύσαμε ζεστά hot dog  συνοδευόμενα με μια παγωμένη μπύρα 😀

Η θέα εκεί ήταν ονειρική !! Και εδώ νομίζω οι περιγραφές περισσεύουν!

Παίρνοντας το δρόμο του γυρισμού, κάναμε μια στάση για φαγητό σε ένα από τα μεγαλύτερα εμπορικά κέντρα της πόλης όπου βέβαια  δεν χάσαμε ευκαιρία και για λίγα ψώνια!! Αφού λοιπόν, κάναμε τα ψώνια μας και απολαύσαμε ένα γρήγορο φαγητό αποφασίσαμε να κλείσουμε την μέρα μας με ένα δροσιστικό κοκτέιλ. Έτσι λοιπόν, πήραμε τον δρόμο προς στο κέντρο της πόλης και της αναζήτησης του καλύτερου κοκτέιλ.

3η μέρα…

Μιας και ήμασταν ενδοχώρια της Βουλγαρίας αποφασίσαμε να επισκεφτούμε την Φιλιππούπολη γνωστή και ως Πλόβντιβ! Η Φιλιππούπολη κέρδισε τον τίτλο της  πολιτιστικής πρωτεύουσας της Ευρώπης για το 2019  και είναι  μια από τις δέκα αρχαιότερες πόλεις του κόσμου με τεράστια ιστορία και πολιτισμό που αξίζει να επισκεφθεί ο καθένας μας. Έτσι λοιπόν, αποφασίσαμε με τα κορίτσια να την επισκεφτούμε μιας και απείχε περίπου δυο ώρες με το λεωφορείο απ’ την Σόφια.

Φτάνοντας στο Πλόβντιβ, η ανάγκη για  καφέ ήταν πλέον επιτακτική, έτσι αδράξαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε ζεστό καφέ στην παλιά πόλη! Η παλιά Πόλη είναι σκαρφαλωμένη πάνω σε τρεις λόφους και είναι αξιότιμο να σημειωθεί ότι τα κτήρια της είναι χαρακτηριστικά της βουλγάρικης αναγέννησης!

Η περιήγηση μας στην παλιά πόλη συνεχιζόταν με βόλτες στα σοκάκια της και με κάποιες στάσεις στα souvenir shop δοκιμάζοντας παραδοσιακά εδέσματα και κρέμες χεριών από τριαντάφυλλο μιας και η παραγωγή τους είναι από την Βουλγαρία.

Η ώρα όμως είχε κυλήσει τόσο γρήγορα που έπρεπε να επιστρέψουμε πίσω στην Σόφια αλλά για κακή μας τύχη δεν είχαμε προαγοράσει εισιτήρια για την επιστροφή και το λεωφορείο είχε γεμίσει. Έτσι χωρίς άλλη επιλογή πήραμε το τρένο για την επιστροφή και αντί για δυο ώρες κάναμε περίπου τέσσερις. Ηθικό δίδαγμα να αγοράζετε τα εισιτήρια σας έγκαιρα για να αποφύγετε τέτοια ταλαιπωρία. Φτάνοντας λοιπόν πίσω στην Σόφια κουρασμένες  το μόνο που θα μας έδινε ζωή ήταν ένα καλό φαγητό και ψώνια. Έτσι το υπόλοιπο της μέρας μας,  το περάσαμε στο εμπορικό κέντρο  “Sofia Ring Mall” στο οποίο όλα τα καταστήματα και εστιατόρια  ήταν ανοιχτά μέχρι τις δέκα το βράδυ.

4η μέρα…

Το επόμενο πρωί κατευθυνθήκαμε προς στο αεροδρόμιο.

Αύτη η γρήγορη απόδραση ενός όμορφου Σαββατοκύριακου είχε φθάσει στο τέλος της!

Σας συστήνω ανεπιφύλακτα αυτή την γρήγορη απόδραση γιατί όλοι μας αξίζουμε στιγμές χαράς και αποδράσεων και καθώς επίσης η Βουλγαρία είναι μια πάμφθηνή χώρα που δεν χρειάζεται να ξοδέψετε αρκετά χρήματα!

Υ.Γ. “You Only Live Once”